יום שבת, 31 באוגוסט 2013

יפתח

פְּרוֹשׂ עוֹד פַּעַם אַחַת אֶת גּוּפְךָ הַקָּטָן עַל שֶׁלִּי
יִפְתָּח,
לִפְנֵי מָחָר
לִפְנֵי שֶׁאַתָּה נִסְכַּר

לִפְנֵי שֶׁתִּתְבַּגֵּר מֵאֲחוֹרֵי דֶּלֶת
לִפְנֵי שֶׁתִּקְפֹץ בְּיָדְךָ מְחִלָּה
לִפְנֵי שֶׁתִּכָּרֵת בֵּינֵינוּ
בְּרִית אַף מִלָּה

לִפְנֵי שֶׁיִּהְיֶה לְךָ אֶתְמוֹל 
לִפְנֵי רְשִׁימַת
עֶלְבּוֹנוֹת לִגְמֹל
לִפְנֵי שֶׁלִּבְּךָ נִמּוֹל

לִפְנֵי שֶׁיִּפְרְצוּ מִמְּךָ זִיפִים
בְּטַח בִּי לְסִיּוּם, עַל הַיָּדַיִם
שַׁן עוֹד פַּעַם אַחַת עַל כְּתֵפִי
בַּלְּוָיָה שֶׁל פֵיָת  הַשִּׁנַּיִם

הֱיֵה חָשׂוּף אֵלַי
שְׁקִיפוּת עָרְפִּית בְּחֶדֶר אַפְלוּלִי
יִפְתָּח
פְּרוֹשׂ עוֹד פַּעַם אַחַת אֶת גּוּפְךָ הַקָּטָן עַל שֶׁלִּי






צילום לריסה זברב

















7 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מהמם! אחרי תקופת שתיקה, סוף סוף נפתח הסכר!

    השבמחק
  3. יש לי ארבעה בנים. רשמית אני שלולית כרגע. כמה יופי דחסת פה ולא יופי מהסוג הפשוט לעיכול.

    השבמחק
  4. יש לי ארבעה בנים. רשמית אני שלולית כרגע. כמה יופי דחסת פה ולא יופי מהסוג הפשוט לעיכול.

    השבמחק
  5. איזה שיר יפה. מדויק. פגע לי בול בלב. תודה

    השבמחק