יום שני, 3 בספטמבר 2012

עורב



עורב

היום פגשתי מישהו שמאמין בטוב הלב הבסיסי של המין האנושי.
שאלתי אותו: "אתה בכלל חי בעולם הזה? היית קצת במאה ה20
עם כל המיליונים  והציקלון בי?"
הוא אמר שאני בוחר לעצמי את המציאות שלי.
אין דבר כזה "עובדות היסטוריות".
שאלתי אותו אם כל הגופות בסוריה גם בחרו את המציאות שלהן
כשהשביכה של  אסד שרפו להם את הבית כשהם בתוכו.
הוא אמר, שעל כל מעשה רע שאני מכניס לתודעת המציאות שלי,
אני מוחק ממנה מעשה טוב.
הוא שאל אותי אם בכלל מעניין אותי לחשוב
על דברים טובים שקורים מסביבי.
יש מסביב המון טוב שקורה, הוא המשיך, 
אבל אני פשוט מפחד לראות אותו.
שתקתי.
עד שגמרתי לחשוב על תשובה, הגיעה המשאית של עיריית רמת גן
ומישהו מהם זרק אותו מאחורה.
באמת שלא נעלבתי,
אפילו ששמעתי טוב  טוב  את זה שעומד מאחור אומר לחבר שלו
שהוא מזמן לא ראה מישהו שמדבר אל עורב מת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה