יום שישי, 3 באוגוסט 2012

בסדר.  קוראז' ארנון, קוראז'.
שני הדברים הבאים שעומדים לקרות,  האחד, אני מתחיל להעלות חומר ישן שלי. יש משהו נכמר ("נכמר"  זה לא "פתטי"?) כשבנאדם מצטט את עצמו,  אבל הי, יש לי גם אף ענק ועדיין לא עוצרת לידי ניידת בחריקת בלמים.  אז נכמר. שויין.
השני,  אני, כוסאמא שלי, מפרסם את הבלוג הזה בפייס לכולם.  פה הבעיה כרגע.  חזר אלי הליצן הפוזל שרואים לו את הסווצ'ר מתחת לתחפושת ועל תג השם שלו כתוב: "מה הם יחשבו עלי".  חשבתי שביתרתי את גופתו והאכלתי איתה את הנמייות,  מסתבר שלא לגמרי.


ולבסוף, בפינתנו -"דברים שאני נורא רוצה להגיד אבל הם לא נשמעים טוב" אני מעלה היום את נושא המינויים במייל.  לא ירדתי לעומקו של ענין, אבל אני די בטוח שאפשר להירשם ולקבל התראה במייל על רשומה שמתפרסמת כאן.
כל אחד כזה יעשה אותי מעט יותר מאושר.   רעיון שעלה בי עכשיו:  תירשמי להתראה הזו במייל, ואצלך במייל תגדירי את זה כספאם.  כולם מאושרים.  שבת שלום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה