יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

שאריות


שאריות

בסוף המסיבה כשכולם יגמרו
לאכול אותך, את כל החלקים
כשכל השווים כבר יהיו במונית
בשלל של גופך מתחלקים

אני אז אלייך ניגש להזמין
כל הערב חיכיתי שקט ומיותר
לריקוד אחרון, את אני והג'ין
מאושר מכל מה שנשאר

רוצה אותך על הבוקר
רוצה אותך טועה
את כמו לחם טרי בתנור של הלב
ואני כל הזמן רעב
רוצה אותך ביום רע
בלי איפור בלי שיחות חכמות נורא
בג'ינס ובטי שירט עלייך נזרק
זה גמור אני מת מפורק  


אם אנחנו יוצאים לא חשוב לי מתי
תעזבי את הארנק לא אכפת מה ואיך
מרוכז בלהיות הכי טוב בלהיות
הבחור שהולך לידך

לא כל צחוק מתגלגל לא כל שיר הוא להיט
לפעמים הוא סתם בלוז ליום מקומט  
אם בלחש ואם באקורד מוקטן
הפזמון המושלם שהוא את

רוצה אותך על הבוקר
רוצה אותך טועה
את כמו לחם טרי בתנור של הלב
ואני כל הזמן רעב
רוצה אותך ביום רע
בלי איפור בלי שיחות חכמות נורא
בג'ינס ובטי שירט עלייך נזרק
זה גמור אני מת מפורק  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה